Godlike Burger
W Godlike Burger zarządzasz najbardziej szaloną restauracją w galaktyce! Ogłuszaj, truj, i zabijaj klientów na różne podstępne sposoby… i przerabiaj ich na mięsko! Jeśli zachowasz ostrożność, kosmiczni klienci nadal będą walić drzwiami i oknami. Kanibalizm? Raczej poezja smaku!
Godlike Burger pozwoli Ci założyć fartuch maniakalnego kucharza, który pichci najlepsze burgery we wszechświecie. Sekretny składnik? Klienci! Prowadź restaurację, przyrządzaj pyszne burgery i zabijaj mnóstwo kosmitów. Ale uważaj – żaden świadek nie może wyjść w jednym kawałku!