God's Trigger
God's Trigger to fantazja o mocy, w której z szybkością i precyzją mordujesz przeciwników, tworząc festiwal krwi i eksplozji.
Przebijaj się przez kolejne poziomy w ułamku sekundy, zabijając wrogów z pomocą jednej z wielu dostępnych broni, dowolnie dobieranych zdolności specjalnych, pośród niebezpiecznego otoczenia i ataków wręcz.
Jeśli grasz sam, to możesz dowolnie przełączać się między aniołem Harrym, a demonicą Judy. Tryb współpracy to doskonała okazja, by wspólnie ze znajomym urządzić jeszcze bardziej widowiskową rzeź!