Going Medieval
Zbuduj własną osadę zamkową na ziemiach odzyskanych przez przyrodę i zarządzaj nią. Dzięki szczegółowemu zarządzaniu, strategii przetrwania i modyfikowalnemu światu-piaskownicy Going Medieval rzuca ci wyzwanie zbudowania najpotężniejszej kolonii postapokaliptycznej epoki.
Każdy osadnik jest unikalną postacią. Weźmy na przykład Grimbolda. Jako hodowca trzody chlewnej świetnie obchodzi się ze zwierzętami. Ale ma dziką osobowość, więc byłby dobrym wojownikiem. Lubi ładne ubrania, jego religia jest mu bliska – i jest głodny. Zaspokój potrzeby Grimbolda i wykorzystaj jego talenty, a będzie szczęśliwym osadnikiem – a to klucz do szczęśliwej osady.
Eksploruj losowo wygenerowaną, wielopoziomową mapę i manipuluj nią do woli. Terraformuj ziemię i wodę na potrzeby budowy, projektowania lub strategii wojskowej. Buduj lub kop, twórz skromne lub luksusowe budowle i korzystaj z narzędzi do modyfikowania, aby odkryć zupełnie nowy poziom swobody twórczej.