Going Medieval Często zadawane pytania
Pracujemy nad Going Medieval już jakiś czas i chociaż uważamy, że jest grywalna i daje frajdę (nawet w obecnej wersji), wciąż brakuje jej mechanik i systemów, żeby była w pełni rozwinięta. Pokazując grę szerszemu gronu graczy przed jej ukończeniem, możemy otrzymać niezbędne opinie, które pomogą nam zbalansować rozgrywkę i sprawić, że ostateczna wersja gry będzie możliwie najlepsza.
Żeby stworzyć i udoskonalić funkcje, które zaplanowaliśmy dla wersji finalnej Going Medieval, szacujemy, że gra pozostanie w fazie wczesnego dostępu przez minimum rok.
Mamy dużo planów dotyczących Going Medieval w fazie wczesnego dostępu, a pełen harmonogram funkcji, które zostaną dodane do gry, udostępnimy wkrótce.
Gra ma wdrożone następujące systemy: budowanie i tworzenie, mechaniki walki i obrony, zachowania i postaci mieszkańców wioski, zarządzanie zasobami, symulacja flory i fauny oraz systemy produkcyjne.
W momencie premiery gra będzie w pełni rozwinięta i będzie zawierać dużo więcej treści. W związku z tym będzie miała nieco wyższą cenę.
Opinie graczy to najważniejszy powód, dla którego wprowadzamy naszą grę do fazy wczesnego dostępu! Dołączcie do nas na Discordzie Going Medieval, żeby dać nam znać, co myślicie o grze, i pomóc ją ukształtować w trakcie tworzenia.