Gori: Cuddly Carnage
Pod wpływem nienasyconego popytu firma „Fajowe Zabawki Inc.” stworzyła „Ultrazwierzaki”: doskonałych towarzyszy, którzy nigdy nie odczuwają głodu, nie muszą korzystać z toalety i są odporni na upływ czasu. Nikt się nie spodziewał wystąpienia mutacji, która przekształci te idealne zwierzaki w pokręcone zabawki rodem z koszmarów. Zabawki, których celem jest zniszczenie ludzkości.
Naucz się korzystać z wybuchowej broni i niszczycielskich kombinacji ataków w epickiej bitwie, aby powstrzymać Bajkowe Brygady przed podbojem galaktyki i uratować Profesorkę Y, ich zaginioną twórczynię i jedyną osobę, która okazała Goriemu i jego przyjaciołom miłość. Wyciśnij, ile tylko się da, ze swoich umiejętności walki i gry w platformówki, przedzierając się przez pokręcone krajobrazy pełne zagrożeń środowiskowych, ciętego humoru dla dorosłych oraz miażdżącej i przyprawiającej o szybsze bicie serca ścieżki dźwiękowej.
Ci niepokorni bohaterowie muszą wytropić i zniszczyć generałów Bajkowych Brygad, a następnie z pomocą szalonej grupy nieprawdopodobnych sojuszników poznać prawdę o Fajowych Zabawkach Inc. i odkryć sekrety tej ekscytującej, pełnej akcji przygody typu „hack 'n' slash”. Przygotuj się na masakrę maskotek!
WCIEL SIĘ W NAJTWARDSZEGO KOTKA – jeden z ostatnich prototypowych syntetycznych zwierzaków przemycony z firmy Fajowe Zabawki Inc. przed jej zniszczeniem, Gori jest słodki, milutki, ale niezwykle zabójczy.
Z TAKIMI PRZYJACIÓŁMI... – ocal galaktykę z drużyną najbardziej nieprawdopodobnych bohaterów, od FRANK-a i CH1-P-a po wielu niespodziewanych sojuszników, według scenariusza pełnego uczuć i humoru dla dorosłych, który jest tak cięty, jak ostrza FRANK-a!
POLUJ NA SEKRETY – wykorzystaj swoje ekstremalne umiejętności parkourowe z deskolotką, aby zbadać każdy zakątek poziomu w poszukiwaniu przedmiotów kolekcjonerskich, które odblokują nowe filtry, stroje i fryzury dla Goriego!