Gorogoa
Gorogoa to intrygująca i pełna elegancji gra logiczna z wciągającą fabułą i olśniewającymi ilustracjami autorstwa Jasona Robertsa.
Gra w Gorogoa polega na rozwiązywaniu nietypowych łamigłówek poprzez przestawianie i łączenie ze sobą niezwykłych obrazów. Rozgrywka jest prosta, ale zagadki – bardzo złożone.
Jason Roberts stworzył tysiące zachwycających ilustracji, które razem składają się na imponującą fabułę gry Gorogoa.
Gorogoa to więcej niż gra – to dzieło sztuki, w którym wizja artysty wyraża się poprzez ujmującą warstwę graficzną i wciągające łamigłówki.