Rycerze Gotham: Zestaw Niekonwencjonalny
Zdobądź Zestaw Niekonwencjonalny, aby wzbogacić swoje estetyczne doznania w grze Rycerze Gotham. Zestaw zawiera wzmocniony sprzęt, ekskluzywną zmianę wyglądu, ekskluzywną Pozę i 3 kolory kombinezonu.