Gran Saga
Królestwo Ethprozen to bogata kraina ciesząca się łaską Bogini której obrońcy Rycerze Królestwa są związani przysięgą by przestrzegać woli Bogini i chronić mieszkańców Ethprozen. Jedynie wybrańcy władający mocą broni Gran mogą dołączyć do tego zakonu i jedynie najlepsi spośród wybranych pewnego dnia dostąpią zaszczytu pasowania na Rycerza Gran.
Wyrusz razem z Lasem i jego przyjaciółmi w podróż która stanie się początkiem zupełnie nowej legendy — przygotuj się na emocjonujące przygody nieustające przeciwności i godne zapamiętania potyczki.
Ciekawe postacie olśniewające światy i fascynujące historie ożywają dzięki dubbingowi w wykonaniu światowej sławy japońskich aktorów i niezwykle wysokiej jakości grafice. Każdy rozdział opowieści przeniesie Cię w inny świat dzięki udźwiękowionym filmowym przerywnikom oraz wyjątkowej ścieżce dźwiękowej skomponowanej przez legendarną Yoko Shimomurę.
Wszystkie postacie w Gran Saga są modelowane w grafice 3D i dostępne bez żadnych ograniczeń. Planuj strategię i twórz dynamiczne drużyny z charyzmatycznych rycerzy władających wyjątkowymi żywiołami i umiejętnościami walki.
Gran Saga oferuje bardzo szeroki wachlarz walk i trybów gry w których można sprawdzić swoje umiejętności. Można grać w pojedynkę lub dołączyć do gildii i połączyć siły z innymi graczami by oczyszczać z potworów najtrudniejsze lochy.
Wyposaż swoje postacie w wyjątkowy oręż Gran by zapewnić zwycięstwo swojej drużynie. Broń może kryć w sobie moc która całkowicie zmienia władającego nią bohatera dając mu siłę pozwalającą pokonać nawet najpotężniejszych wrogów.
Możesz grać w Gran Saga gdziekolwiek jesteś dzięki wsparciu gry na PC telefony i tablety. Ciesz się jakością grafiki PC zoptymalizowaną dla urządzeń przenośnych.