Grand Theft Auto: Vice City – The Definitive Edition
Grand Theft Auto: Vice City. Witaj w latach 80. Przeżyj opowieść o Tommym Vercettim oraz zdradzie i zemście w neonowym, tropikalnym Vice City pełnym przepychu, które tylko czeka, aż zaprowadzisz w nim własne porządki.
Zagraj w klasyka, który wszystko odmienił, a teraz został odświeżony dla nowej generacji konsol i zawiera szeroki wachlarz ulepszeń, w tym nowe otoczenie oraz efekty świetlne, tekstury w wysokiej rozdzielczości, zwiększony dystans renderowania obiektów, sterowanie i celowanie w stylu Grand Theft Auto V, a także wiele więcej.
Witaj w latach 80. W dekadzie bujnych fryzur i pastelowych garniturów powstała opowieść o człowieku, który wspiął się na szczyt przestępczej hierarchii. Grand Theft Auto powraca z opowieścią o Tommym Vercettim oraz zdradzie i zemście w neonowym, tropikalnym mieście pełnym przepychu i możliwości.