Gravewood High
Nieskończenie grywalna skradanka z gatunku grozy osadzona w liceum — z możliwym do zniszczenia otoczeniem, losowymi układami poziomów i inteligentnym przeciwnikiem, który rozwija umiejętności w miarę gry.
Łatwo jest dostać się do Gravewood High, ale o wiele trudniej jest się stamtąd wydostać. Sale lekcyjne zamieniają się miejscami, drzwi znikają, a cały budynek zmienia się tak, by wprowadzić Cię w błąd. Odważ się i wypróbuj grę w wersji Alfa!