Gravity Circuit
Gravity Circuit – barwna, pełna akcji gra platformowa 2D nawiązująca do konsolowych klasyków.
Wykorzystuj energię, by zadawać potężne ciosy, łącząc je w satysfakcjonujące kombinacje i posyłając wrogów w powietrze. Siej zniszczenie, gdzie tylko się znajdziesz!
Przechodząc kolejne etapy gry, odkryjesz rozmaite tajemnice i napotkasz wielu niewinnych cywilów. Ratuj ich, aby odblokowywać nowe moce!