GRIME
GRIME to dynamiczne przygodowe RPG akcji pozwalające miażdżyć wrogów żyjącą bronią, która zmienia swoją postać i funkcje, a następnie pożera ich szczątki za pomocą czarnej dziury, by pomóc Ci w rozbijaniu świata pełnego intryg.