Guacamelee! 2
Bijatyka jeszcze nigdy nie była tak piękna! Oto długo wyczekiwana kontynuacja bijącej rekordy platformówki pełnej akcji – Guacamelee! 2! Zapaśnik Juan Aguacate wraca z emerytury dla wspaniałej nowej przygody w stylu metroidvania, w której będzie musiał stawić czoła największemu dotąd wyzwaniu, zagrażającemu całemu Meksyświatowi!