Gra, ścieżka dźwiękowa i dodatki
Zawiera podstawową wersję gry oraz wszystkie dodatki Hand of Fate 2. Hand of Fate 2 — podstawowa wersja gry, ścieżka dźwiękowa, Outlands and Outsiders (DLC), Servant and The Beast (DLC), A Cold Hearth (DLC)