Helium Rain
Helium Rain to jednoosobowy symulator kosmiczny, w którym staniesz na czele firmy transportowej działającej w kosmosie. Handluj zasobami i kupuj statki oraz stacje, aby realizować zlecenia! Po zadokowaniu do stacji możesz kupować i sprzedawać towary lub ulepszać statki. Rozwijaj technologię, by działać efektywniej, i uzbrajaj flotę, by odpierać ataki kosmicznych piratów.