Hell is Us
Jeżeli wojna jest czymś najbliższym piekłu, to dlatego, że na Ziemi mieszkają najgorsze demony: ludzie. W dalekim kraju spustoszonym przez wojnę domową odkryjesz tajemnicę swojej przeszłości i zmierzysz się z następstwami tajemniczego kataklizmu.