Hell Let Loose - Red Devils
Zaciągnij się do jednej z najważniejszych jednostek brytyjskiego wojska z czasów II wojny światowej. Ci żołnierze słyną ze swoich czerwonych beretów i uczestnictwa w najważniejszych akcjach tej wojny, takich jak operacja „Market Garden”. Jako że w grze istnieje już mapa Driel z czasów tej operacji, umożliwiliśmy wybranie na niej Brytyjskiej Dywizji Powietrznodesantowej.