Hell Let Loose - Red Skies
Odnieś chwalebne zwycięstwo z dodatkiem Red Skies DLC. Używany przez żołnierzy przez całą wojnę, szczególnie w bitwach między styczniem a lutym 1942 roku, radziecki mundur powietrznodesantowy był noszony przez żołnierzy, aby pomóc im walczyć nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach pogodowych.