Demo
Darmowa wersja demo gry Hello Neighbor: Hide and Seek obejmuje pierwsze dwa akty gry.
Hello Neighbor: Hide and Seek to poruszający prequel gry Hello Neighbor, w którym poznamy tragiczną historię rodziny Sąsiada.