Hellsplit: Workbench
Hellsplit: Workbench to modyfikacja SDK do Hellsplit: Arena, która rewolucjonizuje grę, umożliwiając graczom dostosowanie rozgrywki do swoich preferencji oraz tworzenie własnej, unikalnej zawartości. Modyfikacja została zbudowana na silniku Unreal Engine 4 i oferuje wszystkie narzędzia potrzebne do projektowania map, broni i trybów gry. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, konfigurowalnym parametrom i dużemu zestawowi szablonów gracze mogą z łatwością tworzyć własne poziomy, bronie i nie tylko.