Heroes & Generals WWII
Strzelaj, siej zniszczenie, lataj lub wykrzykuj rozkazy w tej bezkompromisowej, darmowej i zakrojonej na wielką skalę symulacji pola bitwy dla wielu graczy. Tysiące żołnierzy i niezliczone potyczki składają się na jedną, kolosalną wojnę narodów. Zwycięży strona, która jako pierwsza zdobędzie 15 miast.
Wkrocz do boju ramię w ramię z towarzyszami broni z całego świata i bierz udział w nieustannie toczących się walkach, podczas których niestrudzeni generałowie opracowują strategie i przesyłają zasoby na front. Jesteś żołnierzem i wszystko, co czynisz, wpływa na losy wojny. Liczy się każde zabójstwo, każdy zniszczony czołg i każde zajęte miasto.
Siej przerażenie, kierując czołgiem Panther, skorzystaj z mocy działka 20 mm myśliwca Yak-9B lub zasiądź za sterami trudno wykrywalnego samochodu pancernego M8 Greyhound. Narób hałasu za pomocą zabójczych giwer, takich jak PPS-43, legendarny „Tommy gun”, czy też stosunkowo rzadki, ale śmiertelnie skuteczny FG-42.
Ponad 65 rodzajów uzbrojenia oraz przeszło 70 pojazdów i samolotów czeka na dodanie do Twego arsenału. A jeśli wciąż Ci mało, zawsze możesz posłużyć się kluczem francuskim, aby upokorzyć wrogów!