Ultimate Infantry Bundle
Zdobądź 9 elitarnych żołnierzy piechoty wyposażonych po zęby w wyrzutnie przeciwpancerne, sprzęt pomocniczy i broń najwyższej klasy. Sięgnij po ten zestaw i przeżyj II wojnę światową w najlepszym wydaniu u boku elitarnych żołnierzy piechoty z każdej frakcji.