Hi-Fi RUSH: Pakiet przebrań szefostwa
Uwaga: pakiet przebrań szefostwa wymaga zakupu i obejmuje zawartość, której nie znajdziesz w podstawowej wersji gry Hi-Fi RUSH ani w jej Edycji Deluxe. Do uzyskania dostępu do pakietu przebrań szefostwa wymagane jest posiadanie podstawowej gry Hi-Fi RUSH.