Hi-Fi RUSH Edycja Deluxe
PODKRĘĆ MOC DZIĘKI Hi-Fi RUSH W WYDANIU DELUXE. Zyskaj dodatkowe fanty dzięki Edycji Deluxe Hi-Fi RUSH, która zawiera pełną wersję gry, dodatki kosmetyczne i zębatki, które ułatwią ci zdobycie upragnionego ulepszenia lub umiejętności.