HITMAN 3 — Pakiet Luksusowy
Śmierć czeka. Agent 47 powraca w grze HITMAN 3 — pełnym dramaturgii finale trylogii rozgrywającej się w świecie zabójstw. HITMAN 3 — Pakiet Luksusowy dodaje do gry HITMAN 3 nową zawartość.