HITMAN World of Assassination – darmowy zestaw startowy
Zostań Agentem 47 i ZA DARMO zobacz początki trylogii rozgrywającej się w świecie zabójstw. Rozpocznij przygodę jako nowicjusz i spotkaj się z koordynatorką w placówce szkoleniowej, by zostać agentem ICA i zacząć działać.