HITMAN — Edycja Gry Roku
Eksperymentuj, baw się dobrze w otwartym świecie i zostań superzabójcą, jako Agent 47. Podróżuj po świecie do egzotycznych miejsc i eliminuj cele na bardzo różne sposoby – kataną, karabinem snajperskim, wybuchową piłką golfową albo przeterminowanym sosem do spaghetti.