Hob
W grze nie ma tekstu ani dialogów. Opowieść o świecie Hob rozwija się w trakcie poznawania planety oraz interakcji z zamieszkującymi ją dziwnymi formami życia.
Rozwiązuj zagadki i naprawiaj planetę. Krajobrazy będą zmieniać się na Twoich oczach, udostępniając nowe tereny.