Dziedzictwo Hogwartu: Cyfrowa Edycja Deluxe
„Dziedzictwo Hogwartu” to fabularna gra akcji z otwartym światem osadzona w otoczeniu po raz pierwszy przedstawionym w serii książek o Harrym Potterze. Udaj się w podróż po zarówno znanych, jak i nowych miejscach, by badając je odkrywać fantastyczne zwierzęta, modyfikować wygląd swojego bohatera, warzyć eliksiry, doprowadzać do mistrzostwa rzucanie zaklęć i rozwijać swoje talenty. Zdecyduj, jakim czarodziejem lub jaką czarownicą będziesz.
Przeżyj przygodę w XIX-wiecznym Hogwarcie. Zawiązuj sojusze, walcz z czarnoksiężnikami i zadecyduj o losie świata magii. Ty decydujesz o swoim dziedzictwie. Przeżyj nieopisane.
Zawiera misję z nawiedzonym sklepem w Hogsmeade, która zapewnia dostęp do dodatkowego lochu, zestawu wyglądu sklepikarza, a także sklepu w Hogsmeade.