Homeworld 3 - pakiet ulepszeń Fleet Command Edition
Pakiet ulepszeń Fleet Command obejmuje następujące elementy, które wchodzą w skład Fleet Command Edition. Nie obejmuje on żadnej zawartości z przepustki jednoroczna.