Homeworld 3 – Gry wojenne – Pakiet floty Somtaaw
Zawartość DLC wymaga gry Homeworld 3. Zawartość DLC prawie zawsze wykorzystywana jest jedynie w trybie „Gier wojennych”.
Zabójcy bestii powracają! Kultowy kiith, ostatnio grywalny w Homeworld: Emergence, powraca w trybie „Gier wojennych” Homeworld 3. Niezłomne floty Somtaaw łączą klasyczną siłę ognia marynarki wojennej Hiigaran i potężny, dostosowany do walki przemysłowy sprzęt górniczy. Floty Somtaaw stawiają na zdolność przetrwania – ich lotniskowce posiadają wzmocnione pancerze i działa jonowe, zaś kontrolery zasobów mogą szybko naprawiać sojusznicze jednostki. Kiith Somtaaw wprowadza również do „Gier wojennych” dwa zupełnie nowe statki: jednostki szturmowe Akolita oraz ciężkie fregaty szturmowe.
Flota pielgrzymów – zgrupowanie to reprezentuje starożytną linię Somtaaw. Wykorzystuje ona zmodernizowane statki Hiigaran, ze szczególnym uwzględnieniem zupełnie nowej jednostki szturmowej Akolita.
Flota Zabójców Bestii – ta flota symbolizuje wojowniczą naturę Somtaaw, zrodzoną w walce z Bestią. Korzysta ze zmodernizowanych statków Hiigaran, skupiając się na wykorzystaniu ciężkich fregat szturmowych.