Homeworld Remastered Collection
Poznaj epickie, osadzone w kosmosie gry strategiczne, które nadają gatunkowi RTS całkiem nowy charakter. W ponad 30 misjach dla jednego gracza obejmiesz dowództwo nad własną flotą i stworzysz potężną armadę. Wybieraj spośród różnych rodzajów jednostek, formacji floty i taktyk lotniczych, aby dostosować się do każdej sytuacji. Przeprowadzaj zaawansowane badania w celu budowy różnych statków, od lekkich myśliwców po ogromne lotniskowce.
Gry Homeworld zostały skrupulatnie zremasterowane przy udziale kluczowych członków pierwotnego zespołu deweloperskiego oraz niezrównanemu wsparciu naszej entuzjastycznej społeczności. Homeworld Remastered Collection oferuje współczesnym graczom uznane gry strategiczne studia Relic, Homeworld i Homeworld 2, w wersji na nowe systemy operacyjne. Kolekcja wykorzystuje pieczołowicie opracowaną technologię renderowania grafiki, a ponadto zawiera w pełni zremasterowaną ścieżkę dźwiękową i nowe, wysokiej jakości nagrania głosowe aktorów uczestniczących przy produkcji pierwotnych wersji gier.
W ramach bezpłatnego bonusu kolekcja zawiera też Homeworld Classic oraz Homeworld 2 Classic w niezremasterowanych odsłonach. Teraz gracze mogą poczuć klimat oryginałów, nie martwiąc się ich zgodnością z nowymi systemami operacyjnymi.
Homeworld Remastered Collection oferuje również dostęp do trybu wieloosobowego Homeworld Remastered Multiplayer. Rywalizacyjne tryby wieloosobowe w Homeworld oraz Homeworld 2 zostały połączone w jeden scentralizowany tryb, który daje graczom dostęp do treści (wyścigów, map i trybów gry), ulepszeń, cech i technologii z obu gier. Przed wami nieograniczone, wieloosobowe bitwy rywalizacyjne na epicką skalę.
– Dostęp do trybu wieloosobowego Homeworld Remastered Multiplayer; rozgrywaj wyścigi Homeworld przeciwko rasom z Homeworld 2 z maksymalnie 8 graczami na 23 mapach i w nowych trybach.