Zapewnij sobie ekskluzywne ozdoby za pomocą pakietu pominięcia 10 stopni przepustki bojowej. Ten pakiet natychmiast odblokowuje następne 10 stopni, co przyspiesza postęp w ramach stopni przepustki bojowej przed zakończeniem bieżącego sezonu.