Hood: Outlaws & Legends - Battle Pass + 25 Tier Skip Bundle
Pakiet przepustki bojowej z pominięciem 25 stopni zawiera przepustkę bojową ze 103 elementami i pominięcie 25 stopni, co pozwala na rozpoczęcie postępu od 25. poziomu. Zdobywaj kolejne stopnie w trakcie sezonu 3, aby odblokować unikalne stroje, skórki broni i sztandary.
Pakiet przepustki bojowej z pominięciem 25 stopni zawiera przepustkę bojową sezonu 3: Ostara ze 103 elementami oraz pominięcie 25 stopni, co pozwala na rozpoczęcie postępu przepustki bojowej od 25. poziomu. Zdobywaj kolejne stopnie w trakcie sezonu 3, aby odblokować unikalne stroje, skórki broni i sztandary dla każdego banity.