Horizon Chase Turbo — Summer Vibes
Zaczynasz rozgrywkę w ekskluzywnym samochodzie: klasycznym kabriolecie-roadsterze. A do odblokowania masz 5 niesamowitych skórek.
Zestaw 12 tras na lato wybranych z kampanii głównej i przeprojektowanych pod kątem tej letniej rozgrywki. Wyścigi musisz odblokować, za wyjątkiem pierwszego.