Horizon Chase Turbo – Senna Forever
W dodatku Horizon Chase Turbo – Senna Forever podążysz śladami legendarnego brazylijskiego kierowcy w pięciu poruszających rozdziałach trybu kariery dla pojedynczego gracza.
Poczuj emocje przepełniające kabinę dzięki nowemu widokowi pierwszoosobowemu (tylko w Senna Forever).
Dokonuj trudnych wyborów dzięki nowej mechanice strategii wyścigu (tylko w Senna Forever), wybierz konfigurację wozu odpowiednią do danego toru i warunków pogodowych.
Zdobądź ponad 130 znaków Senny w trybie kariery (Career Mode), próbując powtórzyć jego historyczne osiągnięcia.
Wybierz jeden z 18 zespołów i obejmij prowadzenie w światowych wyścigach torowych w jednej z trzech kategorii w trybie mistrzostw (Championship Mode). Odblokuj ponad 30 samochodów w tym trybie gry.
Grając w pojedynkę lub z nawet czterema graczami lokalnymi, przeżyj coś wyjątkowego w każdych mistrzostwach, dzięki nieprzewidywalnemu połączeniu losowych warunków pogodowych, torów i przeciwników.