Dołącz do Aloy, która przemierza majestatyczne, ale niebezpieczne nowe rubieże, na których czyhają nowe, tajemnicze zagrożenia. Edycja kompletna pozwala ci zagrać w docenione przez krytyków Horizon Forbidden West na PC z dodatkową zawartością, w tym pakietem fabularnym Burning Shores, który kontynuuje wydarzenia z podstawowej wersji gry.
Zbadaj odległe krainy, walcz z większymi i bardziej fascynującymi maszynami i poznaj zaskakujące nowe plemiona. Wróć do postapokaliptycznego świata Horizon odległej przyszłości.
To Aloy musi odkryć tajemnicę tych zagrożeń i przywrócić porządek oraz równowagę w świecie. Po drodze spotka się z dawnymi przyjaciółmi, zawiąże sojusze z wojowniczymi nowymi frakcjami i odkryje dziedzictwo starożytnej przeszłości.