Horror Adventure : Zombie Edition (Demo)
Horror Adventure : Zombie Edition to strzelanka z zombie osadzona w postapokaliptycznym świecie. Wybuchł tajemniczy wirus zabijający ludzi i zamieniający ich w zombie. Pozostało kilku ocalałych. Jako jedna z niewielu osób na tej planecie, doświadcz, jak to jest żyć w mieście nieumarłych. Walcz z umarłymi, ratuj innych ludzi, poluj na świecie i znajdź sposoby na przetrwanie. Zabij zarażonych wirusem ludzi i chroń swoją rodzinę..
⦁Historia dla jednego gracza: pełnoprawna kampania narracyjna, która da ci przedsmak tego, jak to jest w postapokaliptycznym świecie.
Uwaga: Wersja demonstracyjna daje dostęp do obszaru szkoleniowego i rozdziału 1. Aby zapoznać się z pełną rozgrywką we wszystkich rozdziałach, kup pełną wersję.