Horror Night with Tung Tung Tung Sahur
Teraz jesteś uwięziony. Żadne okna się nie otwierają. Żadne drzwi się nie otwierają. Ale coś jest w środku. I nie jest szczęśliwe.
Poznaj Tung Tung Sahur, bijący w bębny koszmar z pokręconym poczuciem zabawy. Nie chce cię od razu zabić - chce się pobawić. Jeśli chcesz przeżyć, będziesz musiał rozwiązać każdą przeklętą zagadkę, uniknąć każdego skoku i przechytrzyć jego chaotycznych przyjaciół, w tym jedynego w swoim rodzaju Tralalero Tralala, który może być twoją jedyną nadzieją... jeśli przestanie kręcić się w kółko przez pięć sekund.