HORROR TALES: The Wine
– Śródziemnomorski horror: odkryj opuszczoną stolicę niesamowitego archipelagu. Nie daj się zwieść morskiej bryzie, egzotycznym pejzażom, ani błogiemu wakacyjnemu klimatowi. W tym miejscu czekają same najgorsze koszmary.
– Intensywne wyzwania: rozwiązuj zagadki środowiskowe i fizyczne oraz podejmuj inne wyzwania w wertykalnym świecie pełnym wzajemnych oddziaływań. Nawet podczas ucieczki przed Twoim prześladowcą.