Za swoim twardym, opancerzonym korpusem HW Armored Truck skrywa łagodne i delikatne serce. Tak, jasne... żartujemy: ten opancerzony pojazd nie okaże nikomu litości i odeprze każdy atak, aby zapewnić Ci zwycięstwo... masz to jak w banku!