Mistrzowski projekt i szybkość tego pojazdu to ukłon w stronę legendy, jaką był Ayrton Senna. Stanowiący wierną replikę prawdziwego samochodu sportowego stworzonego przez brytyjską firmę motoryzacyjną McLaren Senna łączy cechy bolidu Formuły 1 z ogromną klasą nieśmiertelnego brazylijskiego kierowcy i trzykrotnego mistrza świata.
Popędź tym samochodem coupe przez tor i daj się zachwycić. Zostaw konkurencję w tyle i dotrzyj na ulubione miejsce Senny – na szczyt podium. Działaj szybko niczym Senna i dodaj pojazd do swojej kolekcji!