Moc i technologia? Ten samochód inspirowany geniuszem technologicznym Wojowniczych Żółwi Ninja wymyśli najlepsze rozwiązanie, które pozwoli Ci zdominować wyścig! Nie trzeba być geniuszem, aby zrozumieć, że to niezbędny element wyposażenia!