Czy wydaje ci się czasem podczas wyścigu, że latasz? Może to po prostu efekt antygrawitacyjny nowego modułu Zero Gravity Checkpoint! Ustaw go na torze, przejedź przez punkt kontrolny i patrz, jak Twoje auto unosi się i sunie w powietrzu. Ale nie martw się, zaraz powrócisz na ziemię z pełnym doładowaniem, ponieważ przy zerowej grawitacji dopalacze ładują się ekspresowo! To doskonały moduł dla wielbicieli ekstremalnie dynamicznych i nieprzewidywalnych wyścigów! Bądź gotów na zaprzeczenie prawom fizyki i baw się dobrze z Zero Gravity Checkpoint, modułem, którego nie możesz przegapić!