Wejdź do Hangaru 68 i odkryj wszystkie tajemnice kryjące się w laboratoriach i pomieszczeniach tej tajnej bazy wojskowej. Przygotuj się na bliskie spotkania z nieziemską zabawą!
Będą ci wmawiać, że to tylko wytwór wyobraźni jakiegoś szaleńca. Nie mają racji. Hangar 68 istnieje! Lepiej uwierz… bo możesz się w nim ścigać! Daj się porwać aurze tajnej bazy wojskowej, która kryje prawdziwy niezidentyfikowany obiekt latający. I znacznie więcej!
Odkryj wszystkie tajemnice ukryte w Alien Encounters Expansion Pack: megahangar obejmujący 3 poziomy, w którym możesz ścigać się we wraku UFO. Pędź przez zawieszone kładki i systemy wentylacyjne, eksploruj pomieszczenia i laboratoria pełne niespodzianek i przeżywaj bliskie spotkania z nieziemską zabawą!
Może nie wiemy jeszcze, czy w kosmosie jest życie, ale jedno jest pewne: w Hangarze 68 czeka na nas mnóstwo zabawy!