To coś więcej niż warsztat. Jasne, zobasz tam mnóstwo narzędzi, półki, części oraz sprzęt do podrasowywania aut... ale czekać będzie w nim na ciebie również grill oraz kultowy 1970 Dodge Charger. Wejdź do świata Fast & Furious, sagi o ulicznych wyścigach pełnej szybkich aut oraz ludzi najbardziej na świecie ceniących sobie lojalność.
Poza tym 1970 Dodge Charger R/T nie będzie przecież stał bezczynnie w warsztacie – jako część twojej kolekcji jest w każdej chwili gotowy, by zrolować asfalt na którejś z szos czy ulic!
Wraz z nim zaś na swoją kolej czekać będą: Nissan Skyline GT-R R34 i 95 Mitsubishi Eclipse, a także obezwładniający supersamochód W Motors Lykan HyperSport.