Pakiet inspirowany jest Fast X, najnowszą, dziesiątą już częścią słynnej sagi Fast & Furious, i stworzony został z myślą o tych, którzy nie mogą żyć bez adrenaliny i rywalizacji. W waszej kolekcji nie może zabraknąć zawartych w nim nieopanowanych bestii.
Legendarny El Camino, klejnot włoskiej motoryzacji Alfa Romeo Giulia Sprint GTA, drapieżny BMW M5 i specjalista od driftów, Datsun 240Z gotowi są wyjechać na wirtualną drogę!