Wzbogać swoją kolekcję o cztery ikoniczne pojazdy prosto z kraju kwitnącej wiśni! 1990 Honda Civic EF, 2018 Honda Civic Type R, 1985 Honda City Turbo II i 2022 Honda Super Cub to najlepsze, co japońska scena motoryzacyjna może wystawić na tor wyścigowy. Zgodnie z tym, co sugeruje nazwa pakietu, te nowoczesne pojazdy już w dniu premiery okrzyknięto mianem klasyków. Lekka, aerodynamiczna budowa idealnie sprawdzi się w trakcie driftu ulicami Tokio dzięki potężnym silnikom i nadzwyczajnej wydajności. Szczególną uwagę zwraca tu 2022 Honda Super Cub, dowód na to, że do zabawy na torze nie zawsze są potrzebne aż cztery koła. Wykorzystaj jej zwrotność, by przemykać między rywalami, i przekrocz linię mety, jadąc na tylnym kole! Dodaj pakiet Honda Modern Classics Pack do swojej kolekcji!