Jeśli pierwszy rozdział wydał ci się wspaniały, zapnij pasy, bo nowe, niesamowite funkcje przerosną twoje oczekiwania!
Cała zawartość wchodząca w skład przepustki Season Pass Vol. 2 zostanie udostępniona do czerwca 2024 r.