Kup pakiet Mercedes-Benz Pack i nie przegap najlepszego, co niemiecki producent ma do zaoferowania: potężnych, eleganckich aut wyścigowych sprawdzających się zarówno na torze, jak i poza nim. W pakiecie znajdują się: 2016 Mercedes-AMG GT3, 2019 Mercedes-Benz A-Class, 1993 Mercedes-Benz E 36 AMG Estate Custom i 1971 Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG, co stanowi wybuchową mieszankę nostalgii za tym, co minęło, oraz adrenaliny czasów współczesnych. Cztery auta sprostają każdemu torowi i każdemu stylowi jazdy. Dodaj pakiet Mercedes-Benz Pack do swojej kolekcji i w mgnieniu oka przejdź od AMG do OMG!